Kultūros pasas – priemonė visų Lietuvos mokinių, kultūros pažinimo įpročiams ugdyti ir jų kultūros patirčiai plėsti, teikiant jiems atitinkamas kultūros ir meno paslaugas. Priklausomai nuo amžiaus grupės, mokiniai kultūros ir meno paslaugomis pasinaudoja dalyvaudami įvairiose pasirenkamose veiklose. Tuo tikslu yra stiprinama visuomenės kultūrinė tapatybė ir bendruomeniškumas, stiprinamas visuomenės kūrybingumas ir kritinis mąstymas.
2019 metų balandžio 11 ir 18 dienomis P-5 klasių mokiniai, lydimi savo mokytojų vyko į Kauno lėlių teatro spektaklius „ Gulbė-karaliaus pati” ir „ Peliuko pasakų dirbtuvėlė”. Pirmasis spektaklis apie tai, jog jei turi karūną, karalystę, pilį ir vis tiek nesijauti laimingas, apie Mergelę-Gulbę, kuri troško matyti pasaulį iš aukštai. Pasaka skatina susimąstyti gal tu taip pat svajojai kada nors tai padaryti? Jei taip, tau pasaka primins: niekada nepamiršk savo svajonės jeigu nori būti laimingas.
Spektaklis „Peliuko pasakų dirbtuvėlė“ – edukacinio pobūdžio spektaklis, kurio tikslas – ugdyti smalsią, kritiškai mąstančią, kūrybišką, menu besidominčią asmenybę, Pagrindinis spektaklio personažas – padūkėlis Peliukas, paragintas aktorės ir žiūrovų, praskleidžia Pasakų dirbtuvėlės uždangą ir kviečia susipažinti su lėlių spektaklio gimimo procesu, kūrybine grupe: autoriumi, režisieriumi, dailininku, kompozitoriumi, lėlių ir dekoracijų gamintojais.
Spektakliai mokiniams labai patiko. Grįžę į mokyklą ilgai dalinosi įspūdžiais, patirtais Kauno Lėlių teatre. Pasakos moko tikėti, svajoti, būti geriems, padėti, žinoti, jog už kiekvieną gerą darbą būtinai bus atlyginta. O skaitydami pasakas, vaikai lavina savo kalbą, atmintį, skleidžiasi jų kūrybiniai gebėjimai, jie mokosi. Pasaulis, esantis pasakose, gali parodyti vaikui tolimus kraštus ir leisti jam patirti pačius netikėčiausius nuotykius…
Parengė: pradinių klasių mokytoja Jolita Jasudavičienė