Iššūkis mus skatina veikti

Kai  ugdai  ikimokyklinuką, nuolat susiduri su iššūkiais. Jis taip pat tave moko ir skatina siekti, tobulėti, ieškoti, nesiremti emocijom, išgyvenimais ir veikti čia ir dabar.

Nuotolinis mokymas – didžiulis iššūkis, tai naujas, nepramintas takas, kuriame daug nežinomybės. Ir šiuo taku teko žengti vaikams, jų tėveliams ir jų mokytojams. Nelengva buvo( ir yra) visiems, o ypač pedagogams. Kai dirbi su vaiku ugdymo įstaigoje, kabinete ar kitoje aplinkoje , kurioje daug įvairių priemonių, spalvų ir žaislų, turi su juo labai artimą ryšį.  Gali visada atsižvelgti į vaiko nuotaiką, savijautą,  gali jį paliesti, priglausti, paglostyti – esi stiprus, savimi pasitikintis, nes daug gali. O ką tu gali per tokį didelį atstumą?  

Kai vaikai tokie mažučiai, juos sudominti, sužadinti jų norą pažinti, mokytis yra nelengva.  O per vaizdo kameras pasiekti šių tikslų -tiesiog misija neįmanoma!  Štai tas iššūkis, su kuriuo mes gyvenome Messenger  ar  Zoom aplinkoje visas dvi savaites. Tada, kai tas iššūkis tapo tarsi šeimos narys, mes visi ėmėm judėti į priekį. Ir mes, ir tėveliai, ir vaikučiai. Vis dažniau mus visus aplankydavo sėkmė, šypsenos ir gera nuotaika.

Mes, ikimokyklinukų surdopedagogės, besirengdamos „online“ užsiėmimams, patobulinome savo kompiuterines kompetencijas, atradome įvairių interaktyvių žaidimų ir būdų mokomajai medžiagai pateikti. Vertinome, kokio tipo medžiagą ir kokį jos kiekį galime skirti vaikui, stebėjome jo reakciją į darbą internetinėje erdvėje. Pačios kūrėme mokomąsias priemones, kėlėme į virtualią aplinką, dalinomės patirtimi su kolegėmės, ieškojom ir radom! Siekdamos sudominti vaikus, atradome daug galimybių ir savo neatrastų talentų.

Pamatėme, kokia stipri mūsų komanda – vaikai, tėveliai ir pedagogai. Supratome, kad mums jokie iššūkiai  yra nebaisūs. 

Esame dėkingos tėveliams, kurie aktyviai įsijungė į ugdomąją veiklą. Kartu su vaikais spalvino, rašė, karpė žodžius ir juos klijavo, mokėsi žodžių – atliko įvairias veiklas, kurias patarėme atlikti namuose. Įsijungė ir mamytės , ir tėveliai, kurie kartu su vaikais linksmai šoko, atliko ne tik rytinę, bet ir linksmąją liežuvėlio mankštą, jungė kompiuterius prie didžiulių televizorių.

Kai iš ugdytinio mamytės išgirsti žodžius „Vaikas mėgaujasi mokymusi“, ir matai, kad jis tikrai laimingas, gali pasakyti, parodyti, ko išmoko, tu gauni didžiausią dovaną  – savo įdėto darbo ir širdies  įvertinimą.

——————————————-

Nuotraukose akimirkos kaip Saulutės, Meškučių ir Bitučių grupių vaikai mokosi nuotoliniu būdu. Mokymosi temos: „Higienos reikmenys“, „Transportas“, „Profesijos“, „Naminiai paukščiai“, „Skaičiai ir spalvos“, „Jau pavasaris atėjo!“, „Velykos“.

      Ikimokyklinio ugdymo surdopedagogės Dalia Šarkienė ir Renata Bastytė

« 2 »
Categories: Naujienos