Popamokinis ugdymas III ir IV savaitė

Trečioji nuotolinio mokymo(si) savaitė

P – 1 kl popamokiniui ugdymui  trečioji savaitė prabėgo labai greitai. Buvo kalbėta apie paukščius, daržą. Auklėtoja parengė visokias Power Point prezentacijas. Buvo ir viktorina, kuri vaikams labai patiko atsakinėti į klausimus.Vaikai atlikinėjo užduotis, mokėsi ir kartojosi žodelius, lavino ranką piešdami, karpydami, klijuodami darbelius.
III Bendrabučio grupės vaikai su auklėtoja šia savaitę aptarė teršalų, šiukšlių neigiamą poveikį gyvajai gamtai; mokėsi  tvarkyti aplinką, rūšiuoti atliekas, pastebėti ir teisingai suprasti netinkamą elgesį gamtoje draudžiamus ženklus.
Žodyną ir turimas žinias įtvirtino žaisdami smagų žaidimą „Trys dalykai“.
Gebėjimą atpažinti ir įveikti sunkumus, valdyti emocijas kritiniu atveju (patiriant patyčias, išgyvenant nesutarimus ar netektis ir t.t.) vaikus ir toliau mokė Zipis bei Obuolys su draugais.
Na štai praėjo dar viena nuotolinio mokymo savaitė  popietiniuose užsiėmimuose, Tema buvo „Pavasaris, bundanti gamta” mokėmės atpažinti gamtoje vykstančius didelius pokyčius, pumpurais nusagstytus medžius, visus džiuginatys parskridę paukšteliai, savo žaluma traukianti žolė ir pirmosios pavasario gėlės. Žodžių įtvirtinimui pasirinkome piešti pavasarines gėles ir juose   patalpinti išmoktus žodelius. Mokiniai sukūrė savo namuose „Žaliąją palangę” kurią prižiūrės ir puoselės jie patys.

Ketvirtoji nuotolinio – popietinio mokymo(si) savaitė

Dienos vis labiau džiugina pavasarėjančiais orais. Visų niūrias nuotaikas dėl besitęsiančio karantino kiek praskaidrina saulė ir už lango šylantis oras. Kiekvieną naują dieną pasitinkame su viltimi, tikėdamiesi vis geresnių žinių apie pergalę prieš virusą.
Pastangų ir bendro darbo reikalauja ne tik sudėtingos situacijos šalyje suvaldymas, bet ir toliau organizuojamas netradicinis ugdymo procesas. Mokyklų durys išlieka užvertos. Nuotolinis mokymas įsibėgėja.
Pasibaigė ketvirtoji nuotolinio mokymo(si) savaitė. Ją, kaip ir ankstesnes, organizuoti pavyko gana sklandžiai. Dauguma vaikų jau savarankiškai ir sėkmingai jungiasi į nuotolinius vaizdo užsiėmimus su savo auklėtojomis, dalyvauja ugdomojoje veikloje, mokosi naujų dalykų, tobulina savo bendravimo įgūdžius. Mokinių, tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas, atkaklumas bei tikėjimas gerais rezultatais dažniausiai ir padeda jų pasiekti.
Šią savaitę, paraginti auklėtojų, mažieji priėmė projekto „Sveikatiada“ iššūkį ir sudalyvavo pieno bei pieno produktų tūse. Drauge analizavome sveikos mitybos principus ir taisykles, jų poveikį sveikatai. Apžiūrėjome, kurioje sveikos mitybos piramidės vietoje „įsikūrę“ pieno produktai. Ieškojome informacijos, kiek ir kokių pieno produktų rekomenduojama vartoti, norint augti sveikiems ir turėti tvirtus kaulus. Žinias apie pienelį vaikai įtvirtino žaidybinėje veikloje „Pieno produktai ar ne?“
Vyresnieji žiūrėjo filmuotą medžiagą apie produktus, kurie gaminami iš pieno, mokėsi juos teisingai pavadinti, įtvirtino ir turtino savo žodyną, išbandydami interaktyvųjį žaidimą „Kahoot“.
Savaitės eigoje vieni kitiems pristatėme pačius mėgstamiausius ir dažniausiai vartojamus pieno produktus, su tėvelių ir auklėtojų pagalba vaikai išsiplakė ir skanavo pieno kokteilių.
Neapleidome ir socialinio – emocinio ugdymo programų. Nuotoliniu būdu ir toliau organizavome Zipio ir Obuolio draugų susitikimus. Jų metu vaikai mokėsi pažinti savo ir kitų jausmus, visiems priimtinais būdais juos suvaldyti, atpažinti ir įveikti kylančius sunkumus.

Informaciją parengė auklėtoja Dalia Bakanienė

Categories: Naujienos