Integracijos ir konsultavimo poskyrio surdopedagogių nuotolinio mokymo organizavimas

     Nuotoliniu būdu dirbama pagal kiekvienam ugdytiniui sudarytą individualų planą ir derinant su ugdytinių tėvais jų technines galimybes jungtis prie nuotolinio ugdymo platformų. Išskiriamos žemiau pateiktos užsiėmimų nuotoliniu būdu organizavimo formos, kurios šiek tiek skiriasi skirtingo amžiaus vaikams.

Ikimokyklinio amžiaus vaikams:

  1. Nusiųsti tėvams medžiagą artikuliacinės mankštos darymui namuose.
  2. Teikti tėvams užduotis klausos lavinimui namuose.
  3. Teikti tėvams rekomendacijas smulkiosios motorikos lavinimui namuose.
  4. Konsultuoti tėvus, pasitelkiant įvairias programėles  (Messenger, Viber, Skype ar Zoom) dėl garsų tarimo tikslinimo, mokymo ir įtvirtinimo.
  5. Teikti rekomendacijas tėvams dėl žodyno mokymo, kalbos gramatinės sandaros formavimo, rišliosios kalbos ugdymo, parinkti medžiagą.
  6. Rekomenduoti žaidimus ir kitas veiklas.
  7. Bendradarbiauti su ugdytinių logopedais.

Pradinių klasių mokiniams:

  1. Nusiųsti tėvams medžiagą artikuliacinės mankštos darymui namuose.
  2. Teikti tėvams užduotis klausos lavinimui namuose.
  3. Teikti tėvams rekomendacijos smulkiosios motorikos lavinimui namuose.
  4. Dirbti su vaikais, konsultuoti tėvus, pasitelkiant įvairias programėles  (Messenger, Viber, Skype ar Zoom) dėl garsų tarimo tikslinimo, mokymo ir įtvirtinimo.
  5. Teikti rekomendacijas tėvams dėl žodyno mokymo, kalbos gramatinės sandaros formavimo, rišliosios kalbos ugdymo, parinkti medžiagą.
  6. Parinkti medžiagą iš Eduka klasės ar Ema el. pratybų.
  7. Bendradarbiauti su ugdytinių logopedais ir/arba su pradinių klasių mokytojomis.

5-12 klasių mokiniams:

  1. Parinkti bei skirti užduotis iš Eduka klasės, Ema el. pratybų, Ugdymo sodo ar kitą medžiagą, konsultuoti, esant reikalui, pasitelkiant įvairias programėles  (Messenger, Viber, Skype ar Zoom).
  2. Esant reikalui, teikti medžiagą dėl žodyno mokymo, kalbos gramatinės sandaros formavimo, rišliosios kalbos ugdymo.